Bitarna börjar falla på plats..

Idag har jag handlat nya skor till balen, handskar till balen, hår-smycken till balen..
Resten tror jag att jag har nu? Nån detalj saknas men de ska Sofia köpa med från Örebro imorn! :)
Så nu känner jag mig lite lugnare inför helgen.. har kännt mig lite halvstressad för att hinna med allt..
Men nuså! :)
Bara kvar att skriva en detaljerad packningslista så jag inte glömmer hälften! Vore ju typiskt mig att glömma nåt viktigt..

Faan vad jag är trött på denna förkylning nu.. känns inge kul att jobba när man hostar och harklar så som jag gör nu.. börjar 18:00 idag, så fram tills dess ska jag ligga här i sängen & vila lite..
Kolla på några avsnitt av Scrubs tror jag de får bli...

Jag är  fortfarande helt berörd av detta som hänt lilla Engla..
Lider med hennes familj!

Kommentarer
Postat av: Annika

Stackare som är förkyld, får hoppas det blir bra till balen nu då! Skönt iaf att allt är färdigshoppat, du får visa bilder från balen sen!:) När var det du skulle flytta till kga? vart var de du fått lägenhet? kram!

2008-04-14 @ 16:28:08
URL: http://annikafredby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0