Tidig morron..

Fyfaan va jag va trött imorse när mitt alarm ringde, bläää.. vad jag hata mig själv då för att jag tacka ja till jobbet :) gå upp halv sex för att plocka bröd liksom.. :P Men de blir ju pengar, de är väl så man får tänka antar jag..

La mig för att vila när jag kom hem, men telefon plinga i ett så de vart inte mycke till vila.. blev att ta med sig Wilma & gå till Tess för att äta pizza, rätt gött de med... Tess & jag är faan så jävla galna, oså jävla lika.. spelar ingen roll vad de handlar om tror jag så tycker vi samma sak..om personer, kläder, beteenden, killar,mat, musik ALLT.. och de gör att vi har så jävla roligt, galet..

                                                                                

Ikväll blir de att kolla på Talang 2007 & slappa, borsta Wilma är egentligen ett måste men vi får la se om jag har rätta orken till de.. tar ju nån timme.. skulle kanske behöva hälsa på hos moster också egentligen, mormor har ju kommit upp från gbg så man kanske borde passa på att umgås?


              





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0