Lite uppdatering..

Helgen, lördagen va helt okej..! vi satt massa folk hemma hos Emelie & Sahlin.. grillade och spelade kubb, promenerade vidare till mastis, MASSA FOLK.. efter en stund ville dom jag va där med vidare till varvet, efetrsom de är 20-års åldersgräns där så kände jag att de va onödigt att gå dit & chansa på att komma in.. har visserligen kommit in där förut men kändes inte som att jag va så sugen på att gå dit ändå, träligt om man itne kom in & få gå därifrån själv..åkte hem till Daniel & la mig istället, men blev väckt vid kvart över 4 när Daniel kom hem, med två kompisar..kliver in & tänder taklampan,drar på musik.. JA! vad pigg jag va då :)

Idag hade vi prov i skolan, 60 frågor om ansvarsfull alkoholhantering.. jag hade ju tänkt läsa på eftersom jag ville ha godkännt, men de va ju "personalfest" med bowlingen igår, så jag fastnade därute istället för att plugga prov, men de va riktigt trevligt! många folk, varav hälften va björneborgare som inte ens jobbar/jobbat på bowlingen :P tråkigt bara att de va lite oplanerat på en söndag så de vart nyktert för mig..
Men men, hade riktigt skoj ändå, fick höra lite udda tankegångar av Mödza dörute iallafall..han:
"Ett missknull går aldrig få igen"

Bäst av allt va iallafall att jag fixade provet även fast jag inte läst på, va frågor helt gällande logiskt tänkande, så de va helt bra tyckte jag..

Hopp, då ska man försöka hitta på nåt idag då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0