Långledigt från skolan + mera jobb ..

Riktigt skönt ska de bli! Händer ju massa skoj nu resten av veckan :)
Jag ska till karlstad & kika efter kläder till studenten, mormors 60-årsfest + att jag blir firad av mammas familj, Söndag är dagen jag fyller 19 år.. då ska jag först till skutberget i karlstad för att hjälpa Britt-Marie med Tilde på hundutställning.. Därefter ska jag till min pappa i björneborg och bli gratulerad..
Ska göra mitt bästaste för att få med pojkvännen:)

Jobb jobb, fått mer tider nu på Willy:s, lite extra dagar då & då sen går jag upp massor i tid efter min semester.. Kan bli gött, för snart äre slut med studiebidrag & underhålls bidrag..! Blir till att klara sig helt själv nu utan bidrag! Men de vet jag inte är några problem..

Mera jobb..! Dom har ringt mig från demogruppen, så nu på fredag ska jag börja kl.07:00 på Ica Spara på Wåxnäs i karlstad, när jag är klar där ska jag över till Maxi bergvik & jobba ca 3 timmar.. de bästa av allt är att jag får resan betald + att jag får betalt för restiden :) Jag tycker ju bara de är gött & köra bil sådär så de är ju bara skitbra att jag får betalt för de!


Mattes goding Wilma på bilden här!   image5    image6  


Kommentarer
Postat av: morsan

hittade DIG....
kram kram

2007-05-16 @ 22:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0