Hemma från skolan idag..

Jajamen, kunde inte somna igår & sov helt rötet inatt så jag orka faan inte gå upp när alarmet ringde imorse, så jag tänkte att de är bättre att stanna hemma & vila upp sig så jag orkar jobba nu på kvällen istället..men då gick ju telefonen igång på folk som undra vart jag var & om jag sov, därefter ringde jobbet & fråga fall jag kunde jobba 2 heldagar till vecka 23.. De kan jag ju, va ledig på torsdagen där oså sen på fredagen slutar jag vid tolv så då börjar jag klockan 14 på willys & jobbar till stängning.. Bra med lite extra tider innan sommar så jag kanske kan få ihop de så jag kan flytta hemifrån igen..vore jävligt gött faktiskt..

Igår vart jag så rastlös frammåt kvällen, kom ju hem vid tolv på dagen oså regna de ju så man ville gärna inte gå ut & gå eller nåt.. så slutade vårt internet funka för att bredbandsbolaget stängde ner vårt abonnemang? Smarta.. fick ringa & krångla med dom, men nu funkar de ju iallafall så de va ju bra..
Tog med mig Wilma på en biltur på kvällen iallafall & sen kollade på The Ringer.. rolig film :)

Vart på stan en sväng nu & handlat..
Köpte en ny mascara, den som är på reklamen:) den där MaxFactor Masterpiece MAX.. De va den dyraste mascaran dom hade inne så då tänkte jag att då borde den ju va bra..
Får hoppas att den är bra nu för annars blir jag faan sur... hehe..
Köpe nya inlines också, jag har en sumovrist så jag kunde inte ha tjejmodellen.. killmodellen skulle tydligen vara bredare i foten så de fick bli en sån, svarta & röda är dom.. ganska pojkiga men jag tycker dom är snygga iallafall :)

Snart blire att äta och göra sig iordning & vänta på jobb...jobbar sådär nödvändigt pass idag,3 timmar & 15 minuter,yeah!

Nya planer inför helgen nudå.. Ingen bio, de blir SUPA! Hoppas på bra väder bara så vi kan grilla hos Emelie & Sahlin.. vore gött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0