Hämta folk..

Jajamen, ikväll blir de att sova tidigt har jag tänkt.. imorn ringer mitt alarm 05:30 och då kommer jag inte vara speciellt pigg kan jag lova.. fyfaan, kan inte komma ihåg när senast jag gick upp såå tidigt.. längtar redan tills på lördag så jag får sovmorgon :D

Inatt hämta jag folk i karlstad,Andreas blev kvar & ville istället ha skjuts hem imorse, och snäll som jag är så ställde jag såklart upp :) så blire jobba i karlstad imorn, och utställning i karlstad på söndag.. mammas bil får åka många turer dit nu :) Karlstad,karlstad,karlstad.. Börjar iallafall hitta bra där nu!
Well well, när vi kom hem från Karlstad idag så blev jag bjuden på kaffe hos Andreas, satt & stre skit i nån timme.. men de va riktigt trevligt..

Därefter åkte jag hem till mig & la mig i sängen med Wilma bredvid,snoosandes i min nacke och tittade på tv..somnade nog nån timme också ;)

Nu har jag nyss badat Wilma :) blött överallt nu kan jag lova.. haha.. så jävla galen blir hon när hon kommit ur badet.. ränner runt överallt & brallar av sig..

                         image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0