Prov & fredag..

Jajamen, idag hade vi uppdukningsprov i serveringen, gick ganska bra tycker jag.. Jag & Malin sammarbetade och gjorde ett spanskt tema, men massa spanska rätter & vin på menyn.. vart ganska snyggt tycker jag.. vart nog VG i betyg, de som hade inverkan på att de inte blev MVG va för att vi hade en enkel servettbrytning, men jag gillar när de är enkelt & stilrent.. störande..


Fick tillbaka provet på Ansvarsfull alkoholhantering också som vi gjorde i måndags, faan va gött.. MVG.. de va 60 frågor, helt kluriga.. men känns skitbra att jag fixade de.. brukar aldrig få MVG på prov så nu är jag nöjd:)


Jobbar imorn, känns inte alls roligt.. känns som om man måste stressa när man slutat för att hinna göra sig iordning innan man ska ivög på fest.. inge vidare alls..men man måste ju jobba för att få pengar, så de är väl bara att åka till jobbet & se glad ut de:)


Får ändå bli lite städat imorn efetrsom jag ska iväg på bröllop på söndag, ska bli roligt faktiskt, har aldrig vart på gay-bröllop förr så de ska bli intressant & se hur de är..


Jaop, trevlig helg alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0