Helt underbart! :)

Nu är livet på topp! Man har en helt underbar pojkvän, massa lika underbara vänner, så jävla underbart väder.. Vad mer kan man begära liksom..? :) Snart är de också dags för studenten, idag tar många andra skolor studenten, blir såååå avis :) men snart är de vår tur också!! Ska bli skitkul verkligen! :D


Jobbar 4 dagar denna vecka, i tisdags, igår, idag & imorn :) sen är jag ledig tills på tisdag.. typ två dagar bara men ändå ;) Har hunnit med mycke sen sist, åkt miltal på mina inlines, spelat volleyboll, vart på hundutställning, bränt upp mig, blivit brun, badat några ggr i sjön, blivit jagad av civilpolisen med bil, varit på gay bröllop som va jättefint!

Jaa :) de va nog allt skulle jag tro..


Äta mat nu & kila iväg till jobbet..


Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0