FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN..

FY FAAN VA VI ÄR BRA!

Kan säga att dehär va en av dom bästa helgerna i mitt liv! Såå mycke fylla, så mycke presenter & glada folk :) En underbar känsla måste jag säga.. Finns nog inget alls att klaga på, förutom att Daniel inte kunde närvara, vilket är fullt förståligt.. men jag har ju fått träffa honom lite iallafall..som tur är!


Studenten 15/6: vår klass hade lätt den snyggaste traktorn, en Lamborgini.. hel fräsch! bra ljud,BRA KLASS;) Störande poliser bara som förstörde stämningen tillslut.. men innan de sabba så hade vi jättekul, PARTY PARTY! FYLLA FYLLA..


Balen 16/6: Elin vakna tidigt & ALLT smakade champagne:P MEN, vad gjorde de? de va bara att börja om på ny kula.. Så jävla varmt inne på statt, men måste säga att de gjorde inte så mycke, de vägdes upp av allt kul vi gjorde :) Satt & sjöng & härja HELA kvällen, Dansgolvet va FULLT av uppklädda folk, riktigt kul.. längesen man dansa & härja på statt nu eftersom dom har haft stängt typ 2 månader..


Nu ska jag snart åka till Björneborg & bli firad av min släkt på pappas sida :) Bonus för mig att bli firad en dag
extra :P


Skaffat bilddagbok nu..
pumanan.bilddagboken.se

image11


image12


       


Kommentarer
Postat av: morsan

Fiiiinast...... kram

2007-06-23 @ 01:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0