Dumma du..

Mamma hade inbrott i sin bil inatt, lite träligt.. de löser sig väl med försäkringen men ändå!
Man står ju ändå utan bil ett tag tills allt är klart.. men sånt äre :)

Idag ska jag iväg till moster & umgås lite med min gudson Oscar medans övriga familjen ska bort på tur en svänga..ska bli skojit :) Gräva lite tunnlar i sandlådan, bygga sandhus osåntdär skoj ni vet..

Faan va gött de är med semester :D Har faan inte vart såhär ledig på flera år, antingen har de vart jobb, skola eller annat jobb.. förra året på min semester jobba jag ju åt lantmännen istället så då va jag ju ändå inte ledig..
Nice nice..

Nu blire att hoppa in i duschen & sen kila iväg till moster..
 Finns ett par nya bilder på min bilddagbok nu.. ska få in lite fler kort tänkte jag..nån dag:P

pumanan.bilddagboken.se

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0