Dagen efter midsommar..

Jajamen, då var midsommar passerat & vi möter mörkare tider framför oss..
Igår va vi i Linhult på fest, alla grilla, bada bastu+bubbelpool & chilla... sen sabbades stämningen av spända irritationer så då valde jag & Daniel att åka in till skagersvik istället på nån fest.. INte alls kul egentligen, men vissa saker är himla kul såhär i efterhand :) Tex han vi bodde hos hette Roger & va löpare, sprang jämt.. En kille som va där va så full att han tappat bort sina byxor & skor, så vi tog Rogers löpar-braller & löparskor & drog på han & Ellvy skjutsa hem han.. eftersom de va så synd om killen i regner om han skulle få ta sig hem i fillingar liksom :) Haha, undra om han Roger kommer sakna dom när han märker att dom är borta :)

Vidare på efterfest hos Blöt, de va jag, Daniel, Blöt, Olsson &  en Johan..kände bara Daniel & Blöt men de va rätt trevligt ändå :) Vart jävligt seg & trött tillofrån bara men.. kom inte i säng förän 7 imorse..sov hos Daniels mamma, hon har nyss skjutsat in oss hit till stan..

Vet inte vad jag ska hitta på idag, men lär ju bli lugnt med tanke på att jag är jävligt seg..

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0