Över 1 år har gått!

Nu har jag inte skrivit något blogginlägg på över ett års tid. Mycket har hänt sen dess! 
Några saker jag kan nämna är att min föräldraledigt slutade, jag jobbade några månader på Willys tills jag valde att säga upp mig. Jag har istället försörjt mig genom att arbeta som timvikarie inom kommunens socialpsykiatri, på landstinget inom rättspsyk & nu även lite extra på Stjärnhallen som är en liten mysig Konsumbutik. 
Då Peter jobbar borta på veckorna mån-tors & vårdyrket kräver mycket obekväm arbetstid har våra små skolats in på Humlan som är öppet även kvällar, nätter & helger där både Thea &
Mira trivs mycket bra!
 
utöver arbetsliv så har vår familj köpt oss ett litet hus. Där vi jobbar på med renovering. Verkligen allt göra på detta hus. Riva ut väggar, ut med kök & badrum. Ut med alla äckliga golv osv. Allt allt allt har vi kämpat med både ute & inne! Blir väldigt fint & mysigt. Än har vi mycket kvar att göra men det går framåt hela tiden. Tjejerna trivs väldigt bra med sina nya rum & nya kompisar & grannar 😊
 
trivsam vardag!
ska försöka uppdatera här ibland fortsättningsvis! Slänger upp några bilder på huset från under renoveringen. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillgarden

Välkommen tillbaka!
Så fint ni gör! :)

Svar: Tusen tack! :D
Elin Solberg

2013-09-23 @ 16:17:06
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0