Födelsedags firande!

Igår fyllde min mormor 65 år! Nästan alla hennes barn, barnbarn & barnbarnsbarn samlades vid hennes stuga för en arbetsdag.. Skrapa, måla, lägga om plattor, bygga trallgolv på uteplatsen, kapa ner ett gammalt äppelträd, klippa häckar mm. Vi fikade & drack vin i solen :) gött! Kvällen avslutades med grillat & min mormor var väldigt nöjd med sin dag så det var kul!

Barnen som inte arbetade sprang ute & lekte, spela boll, blåste såpbubblor & hade riktigt kul också så jag tror alla var nöjda efter dagen. Alla barn skötte sig så bra! Helt otroligt..

Lägger upp lite bilder från gårdagen. Min brorson Hugo var så otroligt söt i sina arbetsbyxor :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0