Uppskatta den viktiga tiden!

På senaste tiden har jag mindre tid hemma än vanligt pga min praktik som kräver sitt. Det gör att jag saknar min familj nåt fruktansvärt på dagen när jag är borta! Är liksom van att va hemma typ jämt! :)

Men tack vare det så innebär det också att jag skiner upp varje gång jag kommet hem till barnen & Peter efter en tid hemifrån! Blir jätteglad & känner mig som en småfnittrig tonåring som är nykär eller nåt.. Men det är helt okej att få vara och känna sig lite fjantig ibland! För jag njuter av varje liten stund som är värd massor för mig, tiden vi har nu med småttingarna kommer liksom aldrig åter..

På tal om det så har jag nu bara denna vecka + två dagar nästa vecka kvar på Boängen. Därefter väntas nya utmaningar på Teamet som vårdar folk i öppenvården istället för där jag är nu som är en sluten avdelning. Trivs så bra där jag är och jag hoppas på att kommande praktikperiod är lila givande, psykiatri är min grej! Jag har verkligen hittat något som jag trivs med.

Nä, dusch & lite kvällsmys med mannen i mitt liv, kidsen sover redan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0