Tjejkväll!

Ligger som vanligt efter med mitt bloggande & mer därtill i vardagen...
Men i fredags iallafall hade jag en bra dag fullspäckad med vänner!

Började förmiddagen med en träff & stre lite med Annelie. Därefter blev det lunchdejt, promenad & lekparkshäng med Emelie & Noah :)

Under kvällen kom Lisa, Ange och Frida hem till oss för lite mat! Jag hade gjort några goda röror, bakpotatis, sallad & bröd till myskvällen! Kvällen till ära blev jag firad för bröllop, födelsedag & examen :) fick en jättefin blomma, ett paket som innehöll en pajform, matchande skål & redskap till. Fick även en passande korg till min ensamhet som råder! Nämligen en korg med choklad, dryck, tidning, chips, gosedjur, läppglans. Och sist men inte minst fick vi även ett presentkort på Maxim så jag & min man kan gå ut och äta middag när han kommit hem! ( inklusive barnvakt!) det var som julafton i fredags känns de som och jag har så många
fina & bra vänner omkring mig som piggar upp nu under min ensamma period! :)


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Inte bara jag som inte får tiden att räcka till, vad skönt! :)

2012-06-12 @ 21:45:34
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0