Ingen trädgårdsmästare..

Vår gård var helt överväxt så jag bestämde mig på eftermiddagen att ta tag i det så barnen kan leka därute. Tog trimmen först men den gav upp & dog nästan omedelbart. Gick väl starta den men några sekunder senare slog den av sig, skit paj helt enkelt..

Tog istället gräsklipparen för att köra över gräsmattan åtminstone. Men, då flög en sprint iväg som höll i själva "stänkskyddet" så de flög pinnar, gräs & brännässller på hela mig.. Så jag gav upp med en halvklippt gräsmatta, en stund. Tills envisheten tog över och jag skulle bli klar! Lite buntband fick laga den. Men vad händer då?
Jo, handtaget går av? Hur är de möjligt!!!?

Nä, nu får klipparen fan ligga där & skämmas för dedär kan jag iallafall inte laga med buntband!


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Men OJ vilket oflyt...

2012-06-05 @ 22:25:45
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Matilda m Tintin o Tuvali

Höjden av otur!! :-(

2012-06-06 @ 13:29:03
URL: http://killas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0