Att byta namn!

Att byta efternamn är inte helt simpelt, eller jo. Själva bytet var smidigt! Men nu efter? Jag skriver fel namnteckning och måste tänka mig för då jag jobbar och signerar med ny signatur. När blir det en vana? :)

Men dedär är småsaker!
De jobbiga och svåra bitarna är alla viktiga bitar. Nytt pass, nytt körkort osv, passet är beställt idag och papper på körkort har kommit men man måste ha ett foto ju. Där är den tråkiga biten..

Men men, det är värt allt i slutändan när man får vara fru Solberg!
:)


Kommentarer
Postat av: Therese Prag

En tanke som slog mig, ska Thea fortsätta heta Fossmo trots att du bytt namn?? :) hoppas allt är bra i övrigt! Vore kul o ses med bebisarna! Kram!

2012-06-13 @ 23:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0