Första dagen!

Idag var det min första dag på nya praktikplatsen. Nu har jag alltså 12 veckor framför mig med psykiatri inom landstinget!

Med mina lika många veckor med kommunpsykiatri och lite mer därtill i bagaget så ser man snabbt stora skillnader! Hittills tycker jag att det verkar spännande med båda delarna men jag har ju inte hunnit komma in i dehär med landsting än, jag har mycket spännande och nytt att lära mig :)

En sak som är positivt med landsting där jag är nu är arbetskläder. Jag gillar arbetskläder för att slippa ha mina privata kläder som man annars har på kommunala platsen & även en del andra landstingsområden..
Enda nackdelen med landstingets kläder för en frys-lort som mig är att det är kortärmat men man kan ju inte få allt som man vill!

Bara de att jag fick skåp i herrarnas omklädningsrum för det inte fanns något ledigt i damernas, gissar att grabbarna lär undra om jag hamnat fel ;)

Peter har nu passerat sin första dag som föräldraledig & de va nog skönt tyckte han! Maten var lagad & han hade hunnit plocka & grejat här hemma under dagen, min hemmafru <3
Han har även gjort ett Paracord armband till Mira, hur sött som helst!


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Jasså, ska inte du vara mammaledig 1 år?! :P

2012-02-14 @ 09:53:06
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Matilda m Tintin & Tuvali

Snygging!!

2012-02-15 @ 01:09:13
URL: http://killas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0