Börjar bli friska!

Thea har vart feberfri nu trots att den kommit och gått lite på slutet. Hostan kvarstår dock men just idag upplever jag att den är lite bättre! :)
Dåligt humör & gnäll tycks också vara en del som kom med förkylningen, mer än vanligt alltså! Jag själv är inte heller i någon toppform då sömnen vart lite bristande med sjuka barn & en nattpigg Mira..

Skulle ha varit på dop igår för mitt kusinbarn Tuvali som skulle döpas! Men Peter jobbade och jag kände inte att det var läge att bege mig själv dit med två barn då Thea är så intensiv, förkyld & bråkig just nu, då kanske vi skulle störa ceremonin!

Idag är vi däremot på landet lite igen :) Perfekt att va här i det soliga vädret så man kan sysselsätta sig lite utomhus!
Thea ska rida sen säger hon, moster Tilda är med hit & ska rida på Pikki så Thea får väl pröva en stund när hon ändå är sadlad & i ordning sen :) lite isigt att dra ut shettisen idag!!

Mira har fått bli ett substitut för den sonen som vi aldrig fick.. Så pappan har köpt en keps till henne :) fruktansvärt söt i den är hon iallafall!! Lägger upp ett litet foto av henne & storasyster indian-thea som hon kallar sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0