Bamsegympan.

Dagens gympapass var en succé!
Thea sprang, klättra & hoppa redan innan gympan drog igång så jag tvivlade på att hon skulle orka va med hela passet.. Men de fixa hon, hon har en del energi skulle man kunna säga!

Enda missen var att ingen sagt till mig att föräldrarna också skulle va med & gympa!
Den var jag inte beredd på med mina tajta jeans men de funka..

Försökte hinna med att fota lite med mobilen men Thea var supersnabb så alla kort blev suddiga & andra kort som vart sådär fanns andra barn med på bild så de laddas förstås inte upp här! :)

Plintarna "klättra upp för farmors berg" var nog det roligaste, och ett hopp ner i tjockmattan!
(med dubbelstuds för Theas del när dunder-mamman kom efter)




Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Vad kul det låter! Skulle vilja hitta ngt sådant till casper med... tror jag han hade gillat!

2012-02-03 @ 09:29:38
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0