Utvecklings samtal!

Ligger lite efter i mitt bloggande.
I tisdags utöver två sjuka barn, praktik & jobb hann jag även klämma in ett utvecklings samtal på Theas förskola.

Fanns bara positiva saker att säga om Thea! Väl utvecklad i sitt sätt att leka, nyfiken & vill lära sig, hon är omtänksam mot sina kamrater och verkligen bryr sig, hon är duktig med sin hygien osv.
Vilket gjorde mig väldigt glad och stolt förstås! Jag fick ju alltså ett kvitto på att jag lyckats med något bra i min uppfostran av denna underbara unge!


Kommentarer
Postat av: Matilda m Tintin & Tuvali

Åhhh va hon är go! Men jag är inte förvånad. Du är ju underbar elin!! <3

2012-04-26 @ 23:58:01
URL: http://killas.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

skönt med så gott betyg :)

2012-04-27 @ 09:58:55
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

* Att känna sig som en lyckad mamma är värt mycket när man kämpat på ensam som du har gjort* Kram

2012-04-29 @ 19:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0