Nöjd med tillvaron..

Jag har fått jobba lite extra på ett boende för personer med psykiskt funktionshinder den senaste veckan! Tog kontakt med dom i onsdags och var behövd redan på torsdagen & i helgen med! Denna vecka har jag också två pass inbokade & jag trivs! :) dryga ut kassan lite är aldrig fel, dessutom på ett jobb där jag verkligen trivs..

Slutspurten på skolan nu med, har ett arbete kvar att göra, det är typ del 2 på examensarbetet men projektplanen är i sin ordning så de ska va ganska simpelt fixat bara man tar sig tid, vilket är lite svårt just nu med praktiken men den är snart slut även den! :)
25:e maj är det examination för min del & då är jag färdig skötare och hoppas på att platsa inom psykiatrin lääääänge!

Fast innan jag satsar på framtiden ska jag va hemma & njuta av min bebis! Och min stora tjej också förstås :)
Jag ska alltså vara föräldraledig.


Kommentarer
Postat av: Elin

Visst springer studietiden förbi? :) Du är ju redan snart färdig, grattis! Det känns som jag nyss började min socionomutb. men de tre och ett halvt åren är förbi och likaså lite över ett år har passerat sedan examen. Jösses, det är ju knappt så man hänger med ;)

Snart kan du njuta av mammaledigheten till fullo!

2012-04-17 @ 09:04:55
URL: http://elinbouveng.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja men visst är det så, man står tryggare på sina egna ben när man har utbildning. En skön trygghet i att veta vad man vill göra också!

2012-04-17 @ 14:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0