Speckat schema!

Känns som jag har nåt att göra & nåt uppskrivet i kalendern hela tiden! Vilket iochförsig är ganska bra för det får tiden att gå lite fortare!

Igår morse var jag hos barnmorskan på ett rutinbesök, allt såg bra ut! Huvudet ligger där det ska och är nu LITE ruckbart istället för rörligt som det var senast jag var där! :)
Idag är det 32 dagar kvar tills Lilla Ru är beräknad att komma till oss, men h*n kan ju välja att komma både före eller efter det datumet! :) Det börjar kännas lite spännande att det är så nära nu! :D

Tiden från fredag kväll fram tills idag har vi suttit mest isolerade för att undvika att smitta folk & alla i hushållet har varit lika uttråkade tror jag! I måndags tog vi oss en tur i skogen för att plocka lite svampar & fika lite utomhus i det sköna vädret, vi hade med oss Wilma också som skutta runt i skogen & rullade sig i all ljung hon såg...tur att ljung inte fastnar nåt i pälsen heller :S
Skönt att komma ut en liten stund men den stunden förhindrar inte tråk-känslan som återkom samma stund man kom hem! :P

Rediga svamplockare:



Peter klarade sig inte från den märkliga magsjukan, utan insjuknade häromdagen, var lite bättre igår & idag är han helt plötsligt sämre igen :( Jag & Thea har hittills klarat oss, jag tvättar, vädrar & spritar allt som går här hemma tror jag men vi får väl se hur det går! Jag & Thea har istället fullt upp med att vara förkylda!

Innan helgen SKA vi alla vara friska! Min pappa fyllde nämligt 50 år igår, så på lördag ska vi till Björneborg på 50-årsfirande. Ser fram emot att äta god mat & träffa alla härliga släktingar! :D
Grattis pappa/morfar!! ;)



Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till

Som 'tur' är så har jag ej packat upp på barn, utan på dam ;) haha, men det är farligt med alla kläder ;D

2011-09-15 @ 21:39:41
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Och vilka söta svampplockare dessutom

2011-09-17 @ 13:38:00
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0