Mycke shoppat!

Igår åkte jag, Lene & Peter ner till Ullared!
Hade en ganska lång shoppinglista och bilen kan man nog minst sagt kalla fullproppad när vi åkte därifrån :)
Vi köpte massa kläder till både mig, Peter, lite kläder åt bebis slank visst också med.
Blev andra bebisgrejer också som vi saknade blandannat babygym, badbalja med badinsatts, amningskudde osv.
Det mesta finns ju sparat & kvar sen Theas tid bra nog. Så det enda vi egentligen saknar nu är första bilstolen men den hinner vi ju införskaffa tills det är dags :)

Blev även en del nytt till hemmet! Duk, prydnadsgrejer,sängkläder, tavlor medmera. Börjar äntligen kännas som att man bor här. Förut har det känns halvdant & rörigt men nu när vi fått bättre förvaring & fått upp lite på väggarna så har det blivit ett riktigt lyft måste jag säga. Än har ju inte allt kommit på plats då men hallen är färdig & blev riktigt bra :)

Thea blev nog som vanligt kanske mest bortskämd. Nya kläder, hello kitty solkeps, hello kitty solglasögon, klänningar, leggings, hårspännen, hårsnoddar, pippikäder, pippi peruk, pysselgrejer, uteleksaker & inneleksaker..
Dock fick hon faktiskt inte allt precis nu! Tänkte att det kunde var bra att spara nåt nytt till henne lagom tills bebis kommer så hon känner att hon också får nåt nytt & roligt:)

Är nöjd med alla mina inköp! Dock var det vissa saker jag hade på listan som inte fanns:S
Så det kändes lite trist men de är ju ingen katastof precis!

Kommentarer
Postat av: Sofie -Mamma till de två små

Har nästan lyckats övertala sambon till en tur till ullared i sommar! Hoppas på många fina fynd då! :)

2011-06-05 @ 22:40:40
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0