Mina presenter!

Har ju inte berättat om allt fint jag fick när jag fyllde år ju!
Dels fick jag en heldag på Selma spa med olika aktiviteter under dagen, dels var det nån specialbehandling som heter "I väntans tider" och är speciellt anpassad för gravida. Nån fuktgivande, uppstramande och avslappnande inpackning. I behandlingen ingår peeling, avslappnande massage, inpacking & avslutande produkter.
Ska bli skönt att åka bort en heldag med Peter & bara äta gott från morgon till kväll varvat med massa mys, bad & behandlingar!



Jag fick en fin fotlänk som jag önskat mig!



Lotter..


Pengar.

Massor av fina blommor både till inomhus & utomhus+krukor och vas.


Jag fick även 2 böcker, en tavla med hjärtan på, ett strandkitt med handdukar, solskyddsfaktor osv :)
Tror jag fått med det mesta här faktiskt? :)
En perfekt födelsedag med jättebra presenter iallafall! ♥

Kommentarer
Postat av: Mona

Hej åh vad mysigt att åka till Selma Spa, var där med en kompis för några år sen hur mysigt som helst!! Passa på att njuta

Ha det bra

2011-05-25 @ 11:51:33
URL: http://monaw.blogg.se/
Postat av: Sofie -Mamma till de två små

Vilken massa fint du fick :)

2011-06-05 @ 22:41:11
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0