Flitigt bloggande?

Haha, oj vad glest det blivit med uppdateringar både här, Peters & Lilla Ru´s blogg!
Kanske för att vädret vart så härligt att vi spenderat tid ute i skärgården, ute i trädgården & lite annat? :)

Sen sist har det hänt en del i vår vardag. Sveper över det lite fort och kortfattat.
♦ Peter har sålt sin golf så nu har vi bara en bil! Vilket vi klarar oss med tills i höst då vi köper en bättre & mer lämpad bil för en stor familj :)

♦ Peter har slutat snusa & har vart utan snus i en vecka!

♦ Peter har haft möte på familjerätten med HarryBoy & kommit fram till dagar och tider som vi ska ha Jasmine & nu hoppas vi för allas bästa att detta kommer fungera.

♦ Thea har ridit shetlandsponny & åkt traktor (NÖJD TJEJ)

♦ Vi har varit på firmafest med Peters jobb, mat & underhållning på valsverket i D-fors med Johan Rheborg och två till komiker som faktiskt var bättre än Rheborg :)

♦ Planerat en trip till Ullared veckan efter rutinltraljudet för att köpa det som saknas till bebis + en sommargarderob till familjen Fossmo/Sohlberg!

Jaha & sen då? Tycker vi haft fullt upp med allt möjligt jag men de var svårt att komma på när man satt här & skulle diktera allt...

Imorgon gör jag min sista dag på praktiken!
Jag & Thea har bakat lite fika som jag ska bjuda på imorgon när det är sista dagen :)
Denna praktik har vart väldigt intressant och lärorik, har fått sett, hört och varit med på väldigt mycket olika saker som jag har med mig i bagaget sen :)

Kika även in på Lilla Ru´s blogg om ni vill läsa mer om vad som händer kring graviditeten!

Lägger upp en bild på en nöjd, halvrädd ryttare från förra helgen då vi var i Tallåsen!
Shettisen heter Marit & kan nog vara en av de snällaste barnponny som finns! Hur försiktig som hellst när det är en liten nära, Thea var med och borsta & greja på henne tillsammans med två andra barn och hon står helt stilla
hela tiden. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0