Dåligt blev bra!

I helgen när jag kom ut på gården fick jag syn på att någon roat sig med att slå sönder min vindruta med en sten, som låg bredvid bilen! Just för stunden riktigt irriterande.. Tänkte att de skulle bli jobbigt att få bort glas-splittret i bilen & att man fick betala en självrisk helt i onödan pga att någon annan roat sig till ingen nytta på just min bil..

MEN, det visade sig att jag hade en sån superförsäkring på min bil att de inte kosta mig en krona! :D
Dessutom var de jättesnabbt gjort att få tid & rutan bytt, och dom på glasfirman sammsög & fixa bilen så det blev inte hälften så jobbigt mot vad jag räknat med.

Nu i efterhand när man ser vilken fin & blank ruta jag fick så visade de sig vara en tjänst av den som pajja den gamla, eftersom den ändå var så repig & sliten att man knappt såg ut om solen låg på så den var ändå dags att bytas. Så TACK till den som hade mod nog att va så tuff & panga rutan! :) Vem du nu är!






Kommentarer
Postat av: Ange

Haha gött att han/hon gjorde dig en tjänst istället för att förstöra ;D

2011-05-05 @ 10:16:09
URL: http://honheterangelica.blogg.se/
Postat av: Malin Johansson

Men va fan blir de!!!!!! Ha ha ha skrattar bäst som skrattar sist:-))))))

2011-05-05 @ 20:20:20
Postat av: Sofie - Mamma till de två

Lite tur i oturen alltså! :)

2011-05-06 @ 14:43:52
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0