Såhär blev vår nationaldag!

Thea har sovit hos sin farmor & farfar inatt tillsammans med sin pappa, dessvärre hade hon krånglat inatt och varit jättehängig idag, vilket hon är fortfarande :( En kindtand som håller på & spökar vilket resulterar i feber!
Synd om henne som ska behöva ha feber i denhär hemska värmen! Glass hade ju vart bra om hon fick i sig kanske men hon vill inte ha..

På förmiddagen var jag i Karlskoga tillsammans med min studiegrupp, gick igenom det sista inför morgondagens redovisning som är i skolan.. Direkt när vi var klara hämtade jag upp min sjukling!!

Nu har hon fått i sig lite välling & slappat framför en film..
Sysselsatte tjejerna med lite vattenvärg och fingerfärg! Får bli en lugn dag idag i hopp om att Thea är frisk imorgon!




Kommentarer
Postat av: Emil

Trölll tröll !



Snipp snaps Snut så va spriten slut ;D

2011-06-06 @ 17:03:44
Postat av: Sofie -Mamma till två små

;ysigt med lite pyssel ju :) Casper vill inget sånt. han har tålamod i en minut kanske två, haha :)

2011-06-09 @ 17:14:27
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0