Fortfarande feber...

Sjukstugan fortsätter, tänkte att febern skulle va snabbt övergående om den nu berodde på tanden.. Istället blev resultatet igår kväll en nedspydd säng & en tjej som vart vaken & krånglat hela natten, men mellan tjugo över fem och strax före sju imorse var det iallafall tyst! Skön sömn?
Och nej, det är ingen magsjuka.. Tror spyan berodde på att jag gett henne flytande alvedon då hon spytt av det tidigare.. Värmen och febern kanske också var en orsak.. Hade hopp om att hon skulle sova sig frisk men febern verkar dessvärre sitta i!

Däremot skulle jag vilja ge Thea världens största GULDMEDALJ bara för att hon är så duktig!
Hon har vart blöjfri dygnet runt ett tag nu.. Men eftersom hon är sjuk och vaken så mkt under natten satte jag på henne en blöja för jag tänkte att hon skulle slippa ha det att tänka på under natten när det är så nytt & hon är dålig.. Men hon tog av den torra blöjan på egen hand och gick till toaletten själv imorse för att kissa! ♥

Idag åkte Jasmine hem till sin mamma igen efter nästan fem dagar här hos oss..
Thea är nog besviken över det men jag måste säga att det känns skönt! 2 barn är lika med dubbelt så mycket tjat! Nu när jag har mycket med skolan & en sjuk Thea på det så är tjat det sista jag har tålamod med..

Missade dagens redovisning i skolan idag pågrund av denna vakna natt, i gengälld ska jag nu skriva ytterligare 5 A4 utöver all tid och engagemang jag lagt ner de senaste veckorna.. Känns sådär, men jag får se om Thea kanske kan somna skönare ikväll så jag kan påbörja det på en gång så jag får det avklarat!

Avslutar dagens klag med en bild på min fina från lördagens simtur i morfars pool! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

fin blogg du har sötis! :)

2011-06-08 @ 13:00:26
URL: http://johannabergenstrahle.blogg.se/
Postat av: Sofie -Mamma till två små

Vilken duktig tös! Verklgien värd världens guldmedalj! :) Hoppas hon är pigg nu! :)

2011-06-09 @ 17:20:41
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Sofie -Mamma till två små

Sv: har jag inte ens tänkt på.. Kan ju klart "lära" anna pyssla och sen kommer kanske Casper med, haha :)

2011-06-09 @ 20:43:44
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0