Dagen på SPA!

Igår åkte vi till Selma Spa direkt på morgonen.
Började dagen där med en god frukostbuffé, fanns hur mycket som hellst att välja på!
Sen ägnades förmiddagen åt att bada bubbelpool och vanlig pool både inne och ute, slappa mest fram tills lunchen som också var en buffé.. Efter lunch skulle jag på min inbokade behandling, det var en behandling avsedd för gravida.

Hela kroppen blev peelad, inpackad i någon uppstramande lera, jag fick ansiktbehandling med någon ansiktsmask osådär.. Riktigt skönt och avslappnande! Avslutningsvis smörjdes jag in i någon uppstramande salva.. Behandlingen tog 1 timme och 20 minuter. Hela min kropp är så mjuk & fräsch nu :) Kändes lyxigt faktiskt!

Under tiden jag va på behandling var Peter på deras gym och tränade lite, och solade..
När jag va färdigbehandlad kände jag inte för att bada mer & smutsa ner mig i kloret! Istället satte vi oss på uteplatsen i solen och tog en eftermiddagsfika! Innan hemfärden strosa vi runt lite i skogen/gräset i området runt Selma spa.. Hade lagom skönt väder hela dagen!

Dagen var riktigt skön och jag tycker det känns så kul att få lite tid bara med Peter..
Vi har så himla roligt ihop när vi gör saker! Det fanns massa olika träningspass man kunde vara med på som ingick i vårt paket, men jag är ju halvt handikappad så inget av det var ju lämpligt för mig.. Annars hade det vart roligt att kunnat träna lite tillsammans när man hade tillfället! Men det får bli en annan gång de :)

Thea var med Lene under dagen, från morgon till kväll! Thea tycker om Lene jättemycket och ville dit direkt hon klev ur sängen igår, och när vi åkte hem från att ha hämtat henne hos Lene så ville hon åka tillbaks till henne igen.. Sötungen ♥ De hade vart på Stadsbondgården och kollat på djuren lite, sen på hunddagiset.. Thea är en flitig hundinstruktör när hon försöker bossa med alla hundar.. Ska försöka få med det på film någon dag! :)




Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Kira

Oj, här var det längesen jag var. Och mycket har här i ert liv, vad stor hon har blivit. :)



Låter som ni alla haft en underbar dag på alla håll och kanter. :)

2011-06-14 @ 18:06:26
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Sofie -Mamma till två små

Låter som en underbar dag minsann!

Var du väl värd minsann!



Så söt den lilla är på rutschkanan! Måste ta och skaffa en sådan till Casper...

2011-06-17 @ 09:34:22
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0