Semestertider!

Idag är jag glad!
Dels för att jag vaknade upp av ett sms från min kusin Matilda, som nu fått sin andra dotter under natten!
En tjej på hela 5110 gram & 56 cm lång! Stort grattis till er alla, längtar tills jag får träffa er ♥

Idag är även en bra dag, för min sambo går på semester i hela 4 veckor! Vilket innebär att vi har mer tid ihop:) Idag ska vi iallafall fira in semestern med att äta lite grillat med våra barn & svärmor! Jasmine kommer nämligen till oss idag igen, blir nog fullt ös på barnen i vanlig ordning antar jag :)

Annars är allt bara bra med oss, magen växer tok mycke & jag fattar inte hur det lilla livet kan ha så mycket energi, det känns som h*n nästan aldrig är stilla! Det knuffas, sparkas & slåss därinne när jag somnar på kvällen & det är lika livat på morgonen när jag vaknar.. Längtar tills den 11:e augusti för då ska vi till Stockholm på 3D ultraljud & kolla läget där i magen:P Fast allra mest längtar jag tills oktober förstås ♥

Lägger upp lite bilder jag nyss lagt in från mobilen.

Thea prövar farfars glasögon & bjuder på en liten ful grimage:



Simmar i skärgården:


Kommentarer
Postat av: Fia

Hihi, måste bara lämna en kommentar och berätta nåt lustigt.



Jag ska klippa mig imorgon och bild-googlar nu förtvivlat efter frisyrer! Sökte på "page" tror jag och klickade på en av bilderna. Kommer då in på din blogg. Ser detta inlägg och reagerar på att "ännu en Matilda" fått barn idag, innan jag inser att det är samma Matilda och fattar att du hennes kusin! Världen är bra liten.. Jag var AuPair i Oslo samtidigt som Matilda och har fortfarande kontakt med henne, jag har inte träffat henne på flera år dock, och jag bor även i Tyskland nu. Tyckte detta var lite skojigt.

Jag googlade liksom bara frisyrer =)



När du träffar Tilla, ge henne en STOR kram från "Sia" :D Snälla? ;)



Ha en fin semester!

2011-07-15 @ 20:09:27
URL: http://www.annsofi3.blogspot.com
Postat av: ☆ cornelia

skulle bara önska dig en trevlig helg!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

xoxo' ♩ cornelia 'coco' svensson

2011-07-15 @ 20:30:10
URL: http://svenssonohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0