Zumba!

Jag älskar att ha många bollar i luften!
Morgonen är hur härlig som hellst domhär veckorna när Jasmine är här, en riktig tjejmorron med 2 brudar som vill vara likadana i håret och 2 brudar som vill välja kläder, mysa i soffan till morgonens barnprogram & som ska till dagis :) Brukar turas om att åka till Thea & Jasmines dagis först så den ena får följa med in på den andras..
Dom är så söta emot varandra när dom ska säga hejdå :)
Fast hellst hade jag ju sluppit åkt till två dagis åt två olika håll men det är ju som det är..

Läst igenom skolarbeten och sysslar just nu med webmöten..
Vi har fått nya headset men jag gillade nog tyvärr dom förra bättre, just nu hör man sig själv hela tiden och det är jobbigt som tusan!
Dom förra var ju också nya men med andra plug-in än usb, så dessa med usb skulle vara bättre tydligen.....

Jag har även hunnit med en promenad i kylan och en solning, städ,tvätt & ett fikabesök av moster!
Ska ner till intersport och köpa nya träningsbrallor om jag hittar några bra, för ikväll ska jag ju iväg på ett pass zumba! Afrikansk träningsdans, riktigt kul.. Man blir bara så glad av det, konstigt nog :)


Kommentarer
Postat av: Peter

Så skönt att du tycker det går bra på morgonen med dagis lämning och allt, betyder mycket <3 kan inte sova här inne utan dig, hoppas det bara är hostan som strular, känner inte riktigt för magsjuka.. Älskar dig

2011-01-28 @ 06:27:45
URL: http://Xzt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0