Liiite nyttigare!

Jag är en av många som överkonsumerar Coca cola & har gjort en längre tid..
Detta har skapat ett sjukt beroende hos mig, jag kan bli sängliggandes med huvudvärk om jag inte druckit cola..
Inte okej!! Jag tänker på tänderna, på hälsan och framförallt har jag har bestämt mig för att bli kvitt mitt beroende och därför köpt mig en Sodastream :D detta för att ändå kunna få litte bubbel till maten osv men ändå inte dricka dålig dricka!
Klart att jag kommer unna mig ett glas dricka då & då men inte litervis per dag!
Vi får väl se hur det går...

Så välkommen hem till oss:

116792

Kommentarer
Postat av: Matilda o Tintin

Välkommen!! :-)

2011-01-25 @ 23:21:19
URL: http://killas.blogg.se/
Postat av: Elin

Himla bra köp det där, fick min julen 2009 och den kommer absolut till användning väldigt ofta. Kanske lite för ofta med tanke på att även till den är Colan himla god :)



Kände knappt inte igen dig igår på Mastis, sist jag såg dig för evigheter sedan var du ju ljushårig så!

2011-01-30 @ 14:34:41
URL: http://elinbouveng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0