Helgen är här!!

Veckan har varit sådär, skolan är ju som tidigare nämnt lite rörig just nu så jag har inte fått något vettigt gjort alls, väntar på måndag/tisdag när jag har kontakt med gruppen och hoppas på att vi kan komma igång så jag får något vettigt gjort under nästa vecka..

Idag har jag jobbat på Willys igen, var kul att träffa alla arbetskamrater igen & se att stället är sig likt..
Men när jag kom hem hade Thea lite feber & vill inte äta nåt, så hon fick lägga sig utan kvällsmat/välling ikväll..försökte iallafall men man kan ju inte tvinga i ungen mat..
Så vi får se hur helgen blir! Vi hade planer på lek&buslandet..
Fast vi får se om det är galen snöstorm & om Thea är frisk innan vi kan bestämma något!

På kvällen iallafall ska vi ha lite tjejkväll hos Ange! :)
Dansa loss till lite Kinect, riktigt roligt spel där man styr med kroppen!! Vi testade det hos henne en annan helg, kul faktiskt men alkoholen gjorde våra rörelser lite väl svängiga tillslut! :)
Får se hur det går imorgon!!
Har ni testat Kinect??


Kommentarer
Postat av: Kicki

vi har kinect och här hemma är de omtyckt :)

2011-01-07 @ 21:54:43
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0