Kaaaaaallt!

Jag har blivit extremt frusen av mig, en riktig innefis!
Även om det finns termobrallor osv så drar jag mig in i det sista för att behöva ge mig ut just nu..
Och såhär ska det vara tills mars eller? Hmm..

Igår hade vi projekt akvariemöbel på schemat. Peter har slipat ordning en bänkskiva i sten som vi la på några betongblock :) Akvariet + vatten,sand osv väger säkert ca 250 kg. Kanske mer kanske mindre, men ungefär!
Innan hade vi ett Lack vardagsrumsbord, det var varken snyggt eller hållbart! Nu blev det mer måttanpassat & framförallt stabilt! Bilder finns på Peters blogg om ni har intresse för de. Klicka här.
Annat på akvariefronten jag inte nämt är att dom ynglat :)

Jag behöver verkligen uppdatera mina internetsidor.
Vet inte direkt om jag ska klassas som ensamstående förälder när jag lever tillsammans med en annan förälder :)
Får be Peter göra en ny header åt mig nån dag.
Har iallafall vart inne på min sida på Familjeliv.se och uppdaterat mig där :) Sällan inne på den sidan men ändå, i brist på annat så finns de roligaste forumen där iallafall, kanske bara mammor tycker.
Och sen hittade jag även roliga mejl i min inbox :) Komiskt är det. Att en specifik person skrivit en så speciell mening, som inte hade betydelse då för så många år sen men som känns väldigt klockren just idag!
Ombytta roller nu kanske? Jag är bäst!

Imorgon blir det en heldag i Örebrooo! :D
Studier, och basgruppshandledning är det som gäller.




Kommentarer
Postat av: Sami

Hej Elin!

Blev farbror igår! titta in bilden på bloggen :) kram

2011-02-16 @ 20:56:56
URL: http://www.ipadblogg.wordpress.com
Postat av: ninni

måste bara säga HAHA! :D

2011-02-16 @ 22:04:27
Postat av: Peter

Du är visst inte så ensamstående längre <3

Men just nu känner jag mig väldigt ensam här hemma... Tomt utan er! Puss

2011-02-17 @ 12:07:16
URL: http://xzt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0