Trystorp nationalpark!

Igår tog vi en utflyktsdag i det härliga vädret!
Åkte till en nationalpark som Peter kände till, var hur fint som hellst nu när alla vitsippor blommade!
Var blommor verkligen överallt, ett stort hav av vitsippor!

Fanns massa gamla ekar som var ihåliga, någon som var fälld som gick att krypa igenom & att gå balansgång på!
Uppskattat av de små, mysigt att komma ut & bara vara lite..

Men nu är ledigheten slut för denna gång, idag ska jag iväg & ha praktik igen men det har varit en rolig & välbehövlig ledighet.. Får se om jag kommer iväg till praktiken i veckan för Theas ögon är variga, vet inte om det är allergi eller inflammation! Är det inflammation så är de ju smittsamt & då får hon inte gå iväg! Men hur ska man kunna veta skillnaden? :S

Bilder från Trystorp:

















På hemvägen stanna vi till en snabbis hos Theas morfar så Jasmine fick hoppa studsmatta & Thea fick åka batteridriven motorcykel! :) Thea var hyffsat trött efter dagens äventyr! :)


Kommentarer
Postat av: Stefan

Fotonörd som jag är så måste jag ju kommentera den kreativa bilden som ni tagit vid bordet. Grymt Elin! :)

2011-04-26 @ 21:27:45
URL: http://the.crazyhor.se
Postat av: Sofie - Mamma till de två

Vilka underbara bilder! :) Ser ut som att ni haft en underbar dag :)

2011-05-01 @ 10:31:05
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0