Magkatarr!

Måndag morgon vaknade jag 04.00 med en hemsk smärta i magen, kvitta hur jag gjorde så släppte ju inte det onda.. Halsbränna, rap efter rap & en spykänsla...kul att va vaken vid den tiden & inte kunna somna om..
Lagom tills Thea vaknade så börja jag spy:( Tog mig inte från toaletten så fick ringa min mamma så hon hämta Thea & hade henne tills det var dags för dagis.. Så jag kunde spy klart & lägga mig & vila tills det var dags för jobb! Låter kanske sjukt att jag åkte iväg till jobbet trotts detta men jag har vart hemma med Thea så mycket nu så jag hade inte samvete nog till att ringa & sjukanmäla mig, så det var bara att bita ihop & ge sig iväg till jobbet på tom mage! Jobbade bara 4 timmar så det gick ganska bra, lite Omeprazol, Pepcid duo & Actimel blev min räddning.. Magkattar är hemskt & jag hoppas jag slipper fortsättnignsvis!

Idag har jag varit ledig, och jag mår mycket bättre!
Vi har mestadels tagit det lugn idag, varit i järnvägsparken med moster & kusinerna, fikat & lekt!
Jätteskönt väder:)

Har massa viktiga papper att ta tag i när Thea somnat sen..
Gällande namnbyte osv hos patent & registreringsverket.
Fattar inte att det ska vara så besvärligt med sånadär formulär?
Tar mig lång tid att förstå vad som ska fyllas i osv.. Trist!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Lät inge trevligt det där du :( Hoppas det är bättre nu ! Ja fredagsmys kör vi nog på :D

2010-05-11 @ 20:44:35
URL: http://honheterangelica.blogg.se/
Postat av: Karin

Fy hoppas det går över helt, magkatarr e grymt otrevligt!

2010-05-11 @ 21:06:22
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0