Jag blir förbannad!

Imorse ringde klockan vid sex & jag var taggad för en dag på jobbet, så jag gick upp & gjorde mig iordning, fixade matlåda & kände mig redo, väckte sedan Thea för att göra henne klar för en dag på dagis!
MEN, väcker istället en kokhet unge med feber!! :(
Detta var inte helt oväntat med tanke på att hon var lessen igår em/kväll & tog sig massor vid öronen.

Typiskt....jag är inte förbannad för att hon är sjuk, jag är förbannad på den sköterskan jag fick prata med på vårdcentralen! Eftersom hon hade öroninflammation tidigare denna månad så känner jag igen detta, hon är inte sådär lessen utan anledning.. Och när jag ber om en tid för att komma upp & kika så får jag inte det?
Bara för att hon endast haft feber 1 dag? Måste ha flera dygn innan hon får komma dit??
Jävligt konstigt med tanke på att sist hon hade öroninflammation hade hon också haft feber bara sen under natten men fick ändå komma direkt & få penicillin på en gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0