Psykopat, en äkta!

Psykopater, sjuka människor..
Under längre tid gör dom sig påminda lite här & var i vår släkt, men exakt VAD är syftet?
Kan inte komma på en enda vettig anledning, kan inte komma på minsta lilla sak som personen/personerna i fråga kan ha ut från detta?
DU, du som ringt, messat & rentav trackasserat & ofredat oss, är polisanmäld, men du vet det va?
( Jag antar att du läser här precis som du gjort tidigare, sjuk som du är så kan du nog inte låta bli)

DU, vill inte ett vettigt jävla skit när du hör av dig! DU kan inte öppna käften i telefon men ändå ringer du, dina sms innehåller små fjuttiga ord som egentligen är helt onödiga..
DU borde betett dig mer försiktigt om du INTE ville avslöja din identitet, vill du kanske bli avslöjad eller är det bara lite uppmärksamhet du är ute efter? Du har lyckats med båda. Men uppmärksamhet, det har du nog fått så du tiger vid dethär laget kan jag tro.

Det jag egentligen vill att DU ska veta är DU har inte påverkat psyket på någon av oss, ingen av oss bryr sig om din skit, däremot blir man jävligt förbannad på detta trams! Så många år efter, och så avlägset som detta är, VARFÖR inte bara gå vidare med ert liv som alla andra fått göra?

Egentligen vill jag inte skriva för mycket här i bloggen, eftersom DU läser, och att jag egentligen inte KAN skriva fullt ut vad detta handlar om. Men vänner, polis & anhöriga vet förstås.
Jag har funderat på att helt ta bort denhär bloggen, men när jag tänker på att av alla 100-tals läsare, så varför ta bort den pga att 1 eller 2 psyksjuka människor roas extra av att läsa min? Jag använder denna i ett privat syfte & för min egen skull dessutom.
Jag har tagit bort all min privata info på eniro & hitta.se så nu är inte mitt nummer lika lätt att nå iallafall..

En del av mig har nu fattat hur starkt ordet psyksjuk innebär, är man det så är man verkligen SJUK!
Låter lågiskt men, aa..svårt att fatta när man bara hör om det, polletten trillar ner när man upplever det.
SÖK HJÄLP!

Som det nu är sagt från annat håll, du har nu trampat på fel mina.
OCH, min faster är GRYM!!  ♥


Kommentarer
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Sv: Tack detsamma en riktig liten godis du har :)

Det är faktiskt inte jobbigare med två små barn än vad det är med ett :)

2010-05-06 @ 23:26:10
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Sofie mamma till Casper

Det där lät inget vidare!

Kämpa på bara.

Fattar inte hur det kan finnas så många idioter i denna värld.



Kämpa på bara!

2010-05-07 @ 08:40:09
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Jessica

oj, de där lät inte skoj :( Måste vara jobbigt för er. Kämpa vidare, du är stark!

2010-05-07 @ 10:27:16
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Angelika

men jösses hörru de där lät inge vidare, tråkigt att de ska behöva bli sånt här trams, speciellt när barn är inblandade! men kämpa på o stå på dej så ska jag hålla tummarna för dej/er att de löser sig!

Kramar

2010-05-07 @ 18:10:02
URL: http://angelikasundh.blogg.se/
Postat av: Tilda

Det finns människor till precis allt..

2010-05-08 @ 00:50:47
URL: http://tfossmo.blogg.se/
Postat av: Matilda

Håller m i allt du skriver gumman.. :-) Som sagt.. inte så smart val att tracka oss.. JAG SKRATTAR HÖGT!! HAHAHAA!!

Puss!!

2010-05-08 @ 14:30:19
URL: http://killas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0