Redo för julen, NÄSTAN!

Nästan, jag vill bara bli frisk nu efter att Thea smittat mig med ögonfluss..
Inge mer feber, kladd eller svullna ögon tack..jag ser ju knappt nåt!
Och jag inser ju nu hur Thea har haft det och hur jobbigt det är! Hennes penicillin har hjälpt henne och hon är sågott som helt frisk så idag har hon vart på dagis :)
Thea är riktigt duktig att ta sin medicin, hon sätter sprutan i munnen så ska jag trycka in de och sen ber hon om mer, behändigt!!
Är inte jag bättre snart kanske jag också får söka mig till läkare för en penicillinkur?

Igår hade vi lite julpyssel här hemma med Thea & Jasmine.. Vi gjorde pepparkakshus av byggsatts så vi bara limma med socker, på med kristyr och godis & i med belysning..
Vi hade lite granjakt men alla var så glesa & fula eller hade bruna barr så vi tog in plastgranen tillslut och lät tjejerna pynta den..med tanke på att jag är sjuk så orkade jag heller inte göra någon större ansträngning känner jag..

Kan säga att allt julpyssel verkligen får en egen stil när man har barn ;)
Godiset & kristyren på huset sitter lite överallt och julpyntet i granen hänger gärna parvis:P
Men det har väl sin egen charm det också? :)

Dethär är första året på länge som jag verkligen längtar till jul, en vit jul tillsammans med min egna familj & såklart många andra! Kan inte bli så mycket bättre! ♥

Kommentarer
Postat av: Sami

Hej!

Hoppas du blir bra =) sök pencilinkur vännen :) så du verkligen blir bra =) jag längtar också väldigt mycket till jul, nu när de finns mycket snö och är en massa minus grader. Kram på dig!

2010-12-21 @ 17:43:31
URL: http://www.ipadblogg.wordpress.com
Postat av: erika

vill önska er en riktigt trevlig jul:)

2010-12-24 @ 11:20:36
URL: http://minimini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0