Jul del 1.

Julafton började med att Thea åkte till sin pappa, farmor & farfar för att fira jul med dom.
När Thea kom hem igen vid ett åkte vi vidare till Björneborg för att fira jul hos min pappa!
Julklappslistan kan nog göras oändlig känns det som, och då har Thea inte fått sina klappar från mig & Peter, eller min familj på mammas sida än.. Sjukt mycke grejer! Nästan lite skrämmande att hennes födelsedag är om mindre än en vecka också.. Lär få rensa undan lite "bebisleksaker" ut hennes rum om allt ska få plats..

Theas julklappar so far:
Hello Kitty väska
Hello Kitty sulky
Hello Kitty godis
Hello Kitty kläder (massor)
Kläder
Leklera + tillbehör
Vattenfärg
Lego
Pussel
Pusselklossar
Målarbok
Färgpennor
Pippi Långstrump film
Kaffebryggare (batteridriven som man kan ha vatten i)
Elvisp med skål (batteridriven)
Spis
Köksredskap+grytor
Plast servis
Barn bestick
Sänghimmel
Väggdekoration
Prinsessdocka
Kassa apparat med kort & pengar

Jag har säkert missat något.. Men alla julklappar har varit jättebra & fina! Inga dubbletter än heller!
Thea är hur nöjd som hellst med allt och när det är så mycket nytt så känns det som om det kommer ta lite tid innan hon tröttnat på det iallafall. Det har bjudits på många koppar låtsas kaffe här både igår & idag! :D
Nu snart kommer Jasmine så nu är det dags att förbereda Jul del 2, och låta barnen öppna klapparna som ligger under granen & väntar!! :D
Thea har inte kunnat hållt sina fingrar i styr utan har slitit upp något av Jasmines paket som älskling fått slagit in igen.. hmm, så kan de gå!

Jag känner mig som världens lyckligaste! ♥

Kommentarer
Postat av: Kicki

Elin, är de inte dags att du fixar en ny header på bloggen? ;) "livet som ensamstående mamma" de stämmer inte riktigt va;)

2010-12-26 @ 21:46:59
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Sami

Hej!

Här är de Hello Kitty för hela slanten :) kram

2010-12-27 @ 22:52:07
URL: http://www.ipadblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0