Dags att bli friska?

Jag har hostat i över en vecka, Thea har hostat kanske 4 dagar.. Hon har dessutom haft feber under helgen men det har jag iallafall klarat mig utan.. Nu är hon på dagis för att jag ska kunna få lite studietid,jag har ett webmöte klockan tio. Det gör ont i mig att lämna henne på dagis när hon bara kramar om mig och inte vill släppa taget :(

Igår var första gången på hela helgen som vi hade tid att vistas utomhus!
Har ju haft små projekt inne för att få ordning, små turer till Ikea osv.
Nu har vi bott här i en vecka, och äntligen är det okej ordning på alla rummen, lite tavlor & lampor som skulle behöva komma på plats bara men det löser sig väl med tiden.
Så igår, tog vi oss ut med pulka! Det var populärt hos småjejerna :)

Thea var ju LIVRÄDD för pulka förra året..kastade sig ur pulkan och grina även om den stog stilla på marken eller även golvet inomhus, så jag hade räknat med att hon skulle tycka det var läskigt nu med.. Men nejdå, skönt att den skräcken släppte tillslut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0