Dagen före den stora dagen!

Idag har dagen gått i ett!
Thea har vart hos sin pappa några timmar & jag har passat på att rensa på hennes rum både på kläder & leksaker! Riktigt skönt att ha det gjort..
Passade på när hon inte är med & vill ha allt:P
Vi hann även ta en sväng över stora centrum & utfört bankärenden. 
Lyckades även boka mig en tid för att diskutera pension? Känns lite väl men..lät ju bra iallafall på plats då bankmannen föreslog det..

När vi kom hem så fick vi besök av älsklingens familj, huset fullt & tilläggs skivan till vårt stora bord kom till nytta! En till mini-jul med julklappar till barnen & paket till oss vuxna också såklart :D

Imorgon fyller mitt lilla gryn 2 år!
Det känns så speciellt på nåt sätt med hennes födelsedag, det är nog den största dagen på hela året enligt mig!
Vi ska ta in mitt gamla bord+stolar och göra långbord, vi beräknas bli 28 personer på Theas kalas så vi lär få fullt hus :) har man stor familj så har man!
Så imorgon bitti har vi att göra, det mesta är bakat men 2 tårtor ska göras och det ska dukas osv.
HÄRLIGT! :D

Har massa bilder jag vill dela med mig av men sladden är tillfälligt borta....

Kommentarer
Postat av: Stefan

Helt otroligt, två år!



Du kan få låna sladd av mig :)

2010-12-30 @ 12:08:29
URL: http://the.crazyhor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0