Utflykt till Eskilstuna!

Varning för mycket text, jag är på blogghumör!

Idag har vi tagit oss en tur till Eskilstuna, Parken zoo.
Det var jag & Thea, Peter & hans dotter Jasmine.
Jag har inte träffat Jasmine tidigare, så jag var lite nervös inför idag faktiskt.
Men allt gick jättebra, hon var så go & glad så! Mot både mig & Thea :)

Djuren, vad roligt det är med djurpark!
Jag var lite dålig med att ta kort tyvärr..
Men alla djur var fina & skötte sig förutom minihästarna!
Dom stog i en hage med typ 5 lappar där det stog "Varning, hästarna kan bitas".
Och jaa, det kunde dom.. Jag vände ryggen åt en halv sekund för att plocka gräs åt dom & under den tiden hamnade Theas hand i hästens bett:( Stackare, dumma mig att inte övervaka henne bättre!
Hon blev jätterädd & ledsen, men handen funkar som den ska så ingen större skada skedd :)

Tivolit var också en hitt!
Thea åkte sitt livs första karusell, hon var glad före, skeptisk/halvrädd under tiden, och skulle promt tillbaka till karusellen efter hon åkte klart.



Vi tog lite kängrufoton vid kängrusafarin också :)
Eller jag fotade, jag ville inte va kängru!
Thea villa vara kängru, men hon slog i huvudet där inne i pungen så hon blev en lessen kängru ;)





Det har iallafall vart hur kul & mysigt som hellst att ha en heldag med roliga aktiviteter, god mat & massa bus..
Hoppas på fler sånahär dagar!
Kan lova att Thea somnade gott ikväll iallafall och det kommer jag med göra snart:)

Just det förresten, inte hunnit med att berätta om en grej som hände i veckan.
Karlskoga Kuriren flög på mig när jag jobbade & frågade om surströmming, så jag visade dom var den stog och även hålla fram en burk & dom ville ta en bild till tidningen inför kommande säsongspremiär för surströmming?!
Så jag sa klart och tydligt " Ja det kan jag göra men JAG vill inte vara med på kort! "
MEEEEN, hur blev resultatet i tidningen dagen efter?? Jo en halvsvettig & sleten bild på mig, större än hela artikeln.
Just typiskt.. Som jag skämdes heeela dagen för dendär bilden!!
Både arbetskamrater & kunder påpekade den..men fan, det får jag väl bjuda på!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hehe jag tyckte det var en söt bild :D

2010-08-22 @ 13:02:29
URL: http://honheterangelica.blogg.se/
Postat av: madeleine

Ah oki stora tjejen! Leia är 13mån :)

2010-08-23 @ 22:41:27
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-08-24 @ 22:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0