Snart slut på ledigheten.

Nu är jag inne på min sista semestervecka!
Vi har varit på landet söndag-måndag..
Full fart som vanligt när man är där, Thea älskar att va där bland alla hundar, hästar & katter!
Thea fick provsitta shettisen lite, och det var läskigt tyckte hon! :)
En trist sak som ändå var lite komisk var att ena katten fick för sig att kissa på kladdkakan vi hade bakat.. Haha..dumma katt!

Jag har börjat organiserat lite inför min kommande flytt, inte många veckor kvar nu..
Så vi har kört lite saker från mitt förråd idag, och jag inser hur jobbig denhär flytten verkligen kommer bli!
jävla trappor!! Känns ändå bra att man hunnit gjort lite nyttigt av denhär ledigheten också..

Imorron ska jag & Peter iväg på ett litet äventyr, 
ska bli skönt att bara åka iväg & bry oss om bara varandra.. Nog för att jag kommer sakna Thea lite men jag vet att hon är i goda händer när jag är borta, precis som mamma :)
Man behöver nog ta sig lite egentid för varandra också. Ser fram emot dethär iallafall!!

Just d, Stefan har tagit lite fina foton på Thea nu igen..
Men han har ju vart iväg på mini-semester nu så jag har inte hunnit få bilderna än, VÄNTAR!
Vill ju visa dom här i bloggen förstås :)

Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Vart ska du och Peter åka nånstans? :)

2010-08-03 @ 21:53:32
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Stefan

Bilderna är på g :)

2010-08-04 @ 09:21:32
URL: http://the.crazyhor.se
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Va kul för er! :)

2010-08-04 @ 15:36:05
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0