Åter en helg är nu över.

Helgen har jag spenderat mest hemma, mys hemma med god mat osv..
Men igår var det en härlig & varm dag i örebrooo!
Lilla Tintin skulle nämligen döpas, jättefint & trevligt alltihop..
Varmt bara, Thea höll humöret otroligt bra men jag fick jaga henne både i kyrkan & i lokalen efter för hon var ju rätt vild :)

Idag har jag jobbat & efter jobbet var det dags att ta tag i mitt hem!
Ser förjävligt ut, och det gör det än trotts timmar av slit... Har tvättat, rengjort ugn m tillbehör, packat några lådor & säckar & allt det tar faktiskt väldigt mycket tid, särskilt när man ska hinna med att ge Thea lite uppmärksamhet och kärlek också ♥

Jag mår verkligen DÅLIGT när det är sån oreda & oordning.
Hoppas nu på att domhär 2 veckorna som är kvar tills jag får nyckeln till nya lägenheten går fort, och förstås att flytten & allt går smidigt så jag kan få koll på läget igen!

Bjuder på en bild som min faster tog på min töös igår..jag skymtar en microdel i bakrunden..



Och självklart en bild på tjejen som döptes, TINTIN.
Med Tintinfrisyr förstås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0