Åbokryssning!

Peter & jag har ju vart på åbokryssning onsdag-torsdag..
Haha, vi tog bilen & åkte i god tid för att hitta parkering osv, men efter 1 timmes snurrande på överfulla parkeringar så gav vi upp & ställde vi bilen typ vid hamnen där det INTE var någon parkering..

På båten roade vi oss med att handla i taxfreen, bada bastu & kall pool, spela lite automater, åt & drack,
spenderade en del tid till att chilla på soldäck, kollade på nån show, satte båten i gungning osv :)
Vi hade det bra iallafall! Men hemresan kändes som några timmar för lång nästan, vi hade redan hunnit med allt man kunde göra på båten..kanske var en lite tråkig båt?

Vi hade lite kul åt alla kineser som var med på båten, dom var MÅNGA!
Och dom levde verkligen turistliv, ni vet midjeväska, videokamera, kamera & sprang runt & gjorde filmer & poserade överallt..jag & Peter föll av grupptrycket & började tillslut göra kines-poser vi också!

Blev endel tokerier helt klart men det blir ju aldrig lika kul att återberätta det såhär?
Nej,nej,yes.

Vi var väl hemma här igår strax före elva tror jag,
skönt att komma hem till vanliga vardan med tvätt, städ, plocka & greja!
Har även fått sy & stryka gardiner till Peters lägenhet, men han var duktig & hjälpte till faktiskt, killar kan....
När dom själva vill!!

Bjuder på ett randomkort, en kines-pose, ett kort på utsikten & en bild av vår alko-packning! ;D

  Fin utsikt från båten 


Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Va kul! Jag vill också åka iväg känner jag :)

2010-08-06 @ 20:58:01
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Lene

du har nog missat mig eftersom e färskt som attans på bloggmarknaden! =)kommer till dej strax! Kram

2010-08-07 @ 11:51:56
URL: http://karatelene.blogg.se/
Postat av: Mona

Hej vad härligt att bara få göra något annat, komma bort ett tag. Vi brukar ochså åka men tycker det räcker med 22 tim,36 blir för länge. Man har gjort allt som du skrev.

Ha en fortsatt bra sommar

2010-08-11 @ 11:36:31
URL: http://monaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0