Trööööött!

Denhär veckan har vart jobbig faktiskt, jag är så sjukt trött!
Dels kan de nog bero på vädret, men sen kan de vara en bidragande faktor att jag är vaken sent på kvällarna för att umgås med en supergo kille! :P
Och Thea är ju inte mycket för sovmorron längre så jag får ju gå upp & se glad ut när hon vaknar:D

Igår så var jag, mamma & thea till karlstad en sväng.. Handlade lite smågrejer på ikea osv..
Hyllor köpte jag till både mitt & Theas sovrum, får se hur lång tid de tar innan dom kommer upp liksom!?

Skitsamma, jag är nervös! Inför morgondagens vaccination, mamma säger att de inte är nånting emot att föda barn, och den jämförelsen HATAR jag! Vilken tröst är de liksom?
För att föda barn är ju naturligt, det jag hatade med att föda barn var ju just nålarna..
Skiter i smärtan, de är just nålen som är sååå äcklig!
Blä blä blä för nålar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0