Min stora tjej!

Igår gjorde jag ordning hennes egna rum,
tänkte ge de ett försök sådär med att låta henne sova i eget rum..
Och de gick skitbra!! Inte ett ljud på hela natten..
Känns jättebra att de funka, och hoppas de gör de även fortsättningsvis!

Klart att de kändes tomt inne i mitt rum men, man vänjer sig nog..
Hon fick va i min säng & kolla film på morgonkvisten istället så de funkar ju :)
De är bättre för henne att ha sitt eget rum för där är enda rummet som har en dörr, så hon slipper störas när jag har kompisar hemma osv..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Va stor hon är nu!!! Duktiga tjejen... men kan du utveckla osv ELIN... haha... vad menar du...? fnissar

2009-11-04 @ 14:46:46
URL: http://killas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tuva sov i eget rum första gången för 4 nätter sen, sover bättre än i vårat rum eftersom hon inte blir väckt av sin pappa när han kliver upp kl 6 för att fixa sej inför jobbet. Skönt!!

2009-11-06 @ 14:46:33
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0