Att de ska va så jävla svårt?!

Jag kan omöjligt fatta hur min jävla kropp fungerar..
Är uppe i ottan varje dag med Thea, stentrött är jag då såklart!
Seg & tölig hela dagen i stort sett, men när kvällen kommer så är jag piggare än nånsin?
Har ju i stort sett alltid haft problem med sömnen mer eller mindre, men jag vågar inte äta tabletter för de nu när jag har Thea, är rädd att jag inte vaknar då ifall hon skulle vakna och de riskerar man ju inte..

Har försökt sova i timmar nu, men bara skruvar mig så de kändes som att de var lika bra tt gå upp en sväng..
Slutsatts: Min sömnrutin suger!!

Lillgummsan klarade sig lindrigt ändå efter vaccinet, hon har haft feber idag..
Men över lag verkar hon må ganska bra, trött förvisso men äter & leker iallafall
så det är ju ett ganska bra tecken!
Hoppas även febern är borta imorron..

Nu får de bli ett nytt försök med att inta sängen....
Tråkigt att sova utan sällskap också, men imorron så blire ändring på de igen :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns lugnande naturläkemedel om man har problem att sova. Sen säger dom att lavendel är superbra...att man ska ha det under kudden.

2009-11-20 @ 21:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0